Představte si, že mladý muž udržuje pohodový vztah se svou přítelkyní, která ráda nakupuje v kamenných obchodech. Baví jí pohyb, ráda korzuje městskými ulicemi a vyhledává vhodné obchůdky, kde se dá nakoupit i to, co v běžných supermarketech neobjevíte. Má ale k dispozici pouze malý batůžek a když nakoupí větší objem zboží, odnáší si jej domů v různých zavazadlech, což někdy vyžaduje i značnou improvizaci.
.jpg)
Například nakupuje zeleninu v tržnici. V jednom sáčku jsou rajčata, v druhém papriky, ve třetím meruňky, všechny sáčky má zavěšené na ruce a prochází s nimi davem, až sáčkem o někoho zavadí, sáček se roztrhne a rajčata se rozkutálí po zemi, z nichž polovina je na vyhození. Mladík se občas takového nákupu zúčastní a když už se na to nemůže dívat, rozhodne se jednat. Pořídí přítelkyni plátěnou tašku přes rameno a rázem je po starostech. Ono se to ale dá vyřešit ještě lépe a zajímavěji.

Romantická recese. Když darujete své přítelkyni jen jednu tašku s potiskem, bude to takové příliš chudé a bylo by vhodné k tomu ještě něco připojit, ale jestliže pořídíte tašky v celé sadě, každou v jiné barvě, a na tašky necháte natisknout třeba působivé fotografie květin, získáte tím zajímavý dárek, který lze darovat i samostatně. Na červené tašce se mohou dobře vyjímat bílé sněženky, na zelené tašce červené růže, na modré tašce žluté narcisy nebo slunečnice či měsíčky, na bílé tašce modré chrpy s vlčími máky atd. Stačí trocha vlastní fantazie a potisk na taškách by mohl oslovit nejen vaši přítelkyni, ale i mnoho lidí, kteří reklamní tašku budou mít možnost zhlédnout venku na ulici. Motivy potisku mohou mít mnoho podob, kromě květin to mohou být například motivy moře, horských panoramat, zvířat, stromů, lesních plodů, ovoce a zeleniny, abstraktního umění, perských koberců, mandal, duhových barev atd.